vineri, 12 august 2011

Feels like autumn

Sarah:If you leave now,everything we had will be perfect forever.
Nelson:Life isn't perfect...
Sarah:All we have is how you remember me. I want that memory to be strong and beautiful-don't you see?-If I know I am remembered that way,I can face anything ... you're my immortality...

Pentru cei care nu si-au dat seama deja,acestea sunt replicile din finalul filmului Sweet November. Este un film de care m-am indragostit acum doi ani si pe care il vizionez cu mare placere ori de cate ori mi se face dor.
Este filmul meu de suflet,caci dincolo de un scenariu siropos,consider ca se afla o adevarata lectie de viata - o lectie despre bucuria de a trai fiecare clipa cu intensitate,o lectie despre curajul de a lupta cu o boala,desi stii ca in cele din urma tot te va invinge. E povestea a doi oameni pe care destinul ii aduce unul langa celalalt,iar iubirea ce se naste intre ei,ii va schimba pentru totdeauna.
E un film care pe mine personal ma fascineaza si care imi aminteste mereu ca nu exista oameni perfecti,nu exista lucruri perfecte,nici chiar dragostea nu e perfecta,insa exista clipe perfecte,iar daca ai trait o asemenea clipa,poti depasi orice obstacol.



2 comentarii:

Lorelei spunea...

eu...astept primavara...primavara sufletului meu.
nu stiu cati ani sa mai astept pana atunci.

nu-mi place toamna. ma sperie. ma usuca. toamna ma face nefericita si nu mai vreau sa fiu nefericita...doar ca nu stiu alta cale...

Rox spunea...

Se zice ca timpul le rezolva pe toate,asadar trebuie sa avem rabdare si incredere...