sâmbătă, 6 august 2011

Bing Bang

Nu am mai scris de cateva saptamani,iar acum am din nou "pofta" de scris,cu toate ca nu s-a mai intamplat nimic important in tot acest timp. E o perioada relativ linistita,o perioada in care nu pot spune ca sunt fericita,dar nici trista...intr-un mod oarecum bizar,mi-e bine. Spun bizar pentru ca nu am reusit sa duc la bun sfarsit anumite planuri pe care mi le facusem inca de anul trecut,pentru ca am promis ceva unei persoane foarte dragi mie,dar situatia a fost de asa natura incat nu mi-am putut tine promisiunea,dar si pentru ca sunt anumite lucruri care imi lipsesc,precum acele dimineti cand ma trezeam cu un zambet pe chip...si cu toate acestea mi-e bine.

Astept sa treaca vara mai repede,mai sunt doua luni de vacanta,doua luni pana incepe noua mea viata,si sunt foarte entuziasmata intrucat voi invata ceea ce imi place,ceea ce mi-am dorit...stiu ca va fi dificil,insa e ceea ce mi-am ales si imi voi da silinta sa stiu totul pentru ca peste vreo cativa anisori sa-mi pot face meseria cu profesionalism. Sunt bucuroasa caci voi cunoaste oameni noi si odata cu facultatea sper sa vina si acea schimbare de care am nevoie.

Dar intre timp mai am ceva de facut ... se anunta niste evenimente importante in maricica mea familie si astept cu nerabdare sa vina acel moment si ar mai fi niste lucruri,dar le pastrez pentru mine.

Niciun comentariu: